עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי בבית משותף

לתחזוקת רכב חשמלי יתרונות רבים כמו ייעול בזמן, חיסכון בעלויות הצריכה (חשמל זול יותר מדלק) ואין ספק כי רבים מרוצים מהבחירה שלהם לעבור לרכב חשמלי. עם זאת, כל נהג רכב חשמלי יודע כי אין תחליף לעמדת טעינה פרטית מבחינת נוחות, עלויות וניהול נכון של זמן. עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי בבית משותף הינה עמדה פרטית המותקנת בחניה הפרטית של בעל הרכב אם זו רשומה על שמו בטאבו, ומתחברת בדרך כלל לארון החשמל הראשי של הבניין ובכפוף להסכם מול ועד הבית. אופק שירותי חשמל ישמחו לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בכל צורך. לפרטים נוספים התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם שירות!

האם משהו יכול למנוע ממני להתקין עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי בבית משותף?

התשובה היא כן כמובן. אי אפשר לעשות מה שרוצים מתי שרוצים, כל עוד לא מדובר בבית, בחניה ובשטח הפרטי שלכם. גם אם החניה הינה פרטית על שמכם בטאבו והדירה בבניין היא על שמכם בטאבו, עדיין תצטרכו לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים במהלך ההתקנה:

  • ראשית אסור יהיה לפגוע בחזית הבניין בעת ההתקנה של העמדה.
  • בעת ההתקנה תצטרכו לקחת בחשבון שהתשתיות שאתם פורסים לא יפריעו לדיירי הבניין או לעוברים והשבים בסביבה.
  • לבסוף תצטרכו לעדכן את ועד הבית בנושא. במידה ואתם מתכוונים לחבר את העמדה לארון החשמל הפרטי שלכם תצטרכו לעדכן את ועד הבית 15 יום מראש וכל זה שזה לא יפריע לאף אחד או יסכן מישהו לא תהיה בעיה. במידה ואתם מתכוונים לחבר את העמדה לארון החשמל של הבניין הרי שתצטרכו לעדכן את ועד הבית ולאפשר לו עד 25 יום להשיב לכם בנושא עם התניות ודרישות לגבי אופן החיוב בנוגע לצריכת החשמל שלכם ובנוגע לתנאי הבטיחות שיש לשמור עליהם מבלי לפגוע בדיירי הבניין. במקרה כזה תצטרכו לאפשר גם לדיירי הבניין עד 30 יום לפנות למפקח המקרקעין בגין דרישותיהם לגבי העמדה שלכם במידה ויש התנגדויות.

 

רוצים להתקנת עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי בבית משותף? נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בנושא.

IMG_20211226_082213

השאירו את הפרטים ואני ניצור אתכם קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן