עמדת טעינה ביתית מומלצת

עמדות טעינה חשמליות נפוצות מאוד כיום אך מן הסתם עדיין לא כמו עמדות תחנות הדלת המסורתיות. מכאן שאם יש לכם רכב חשמלי אתם ודאי רוצים להתקין עמדת טעינה ביתית מומלצת משלכם שתוכלו לטעון בה את הרכב שלכם בכל זמן שתרצו. התקנת עמדת טעינה כזו עשויה לעלות לכם כמה אלפי שקלים ולכן חשוב מאוד לעבוד עם חברה מקצועית שתשלח אליכם חשמלאי מוסמך המתמחה בהתקנת עמדות טעינה ביתיות מסוג זה.

איזו עמדת טעינה ביתית מומלצת ביותר?

ישנן 2 עמדות טעינה עיקריות בכל הנוגע לרכבים חשמליים. הראשונה היא עמדה מסוג DC שהיא עמדת טעינה מהירה מאוד ומספקת תפוקה של עשרות עד מאות קילוואט. בדרך כלל משתמשים בה לעמדות ציבוריות (וגם לא לכולן) בשל עלויות התחזוקה וההקמה היקרות שלה. גם עבור משתמש הקצה השימוש בעמדה זו תהיה יקרה יותר מהאפשרות השנייה הלו היא עמדת טעינה AC.

עמדת טעינה מסוג AC תספק כוח של בין 7 ל22 KW ותתחבר לארון החשמל הראשי שלכם ותצריך חיבור תלת פאזי. עמדת טעינה מסוג זה תספק טעינה איטית יותר לרכב שלכם, לרוב בין 5 ל-9 שעות לטעינה מלאה. עמדה זו הינה המומלצת ביותר עבור משתמשים פרטיים. כלומר עבור התקנה בחניה פרטית.

התקנה בחניה פרטית או בבניין משותף?

יש הבדל בין סוגי ההתקנות השונות ובתהליך ההתקנה והאישורים הנדרשים בין התקנת עמדת טעינה ביתית מומלצת בחניה פרטית של בית קרקע לבין חניה בבניין משותף. בין אם מדובר בבניין מגורים או בניין משרדים בו אתם רוצים להתקין את העמדה תצטרכו אישור מוועד הבית/בעלי הבניין ולהתקין שעון מיוחד שיחשב את צריכת החשמל הנפרדת שלכם בשימוש בעמדה.

כיצד מבצעים את התקנת עמדת הטעינה הפרטית?

התקנת עמדת טעינה בבית תהיה כרוכה במספר שלבים. לאחר שלב האפיון הראשוני הכולל גם את בדיקת השטח, בחינת העבודה הנדרשת ומעבר להצעת מחיר, ניתן יהיה להתחיל לעבוד. ביום העבודה יחבר החשמלאי את העמדה לחומה או גדר בדרך כלל ויעביר כבל בין העמדה לארון החשמל הראשי בבית. החשמלאי יסווה את הכבל עד כמה שניתן ולאחר השלמת העבודה ידריך את בעל הבית בנוגע לשימוש בעמדה.

IMG-20220108-WA0027

השאירו את הפרטים ואני ניצור אתכם קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן